Mrtvola isla gut,akurat pri druhej varke mi odisli ruky,resp.mozole na nich ma uz pre bolest dalej nepustili.Odteraz budem so sebou pre istotu vzdy nosit trhacky,dnes by mi bodli.
Pri bencoch som trochu vylepsoval techniku nadychom do brucha.Konecne som pochopil ako sa nadychnut do brucha a nie do hrudnika.
Vynikajuco to spevnuje spodny chrbat pri mostovani,hoci od poriadneho mostu mam asi este na mile daleko,a ciastocne ubera cm z drahy cinky.lNajblizsi trening sa pokusim porobit si nejake videa,nech vidim ako to vlastne so mnou vyzera.
Založen: 11.6.2006 Příspěvky: 586 Bydliště: Žďár nad Sázavou - Pardubice votes: 2
Zaslal: Thu May 08, 2008 8:00 am Předmět:
Pokládáš činku při benchi maximálně těsně pod prsa, ne ?
Myslím, že z hlediska dráhy je při tomhle stylu benchování výhodnější nadechnout do hrudníku...
Belly breathing u mě znamená, že se mi sice nafoukne břicho, ale teda podstatně níž, než kam jsem vůbech schopnej položit činku.. na to už by to myslím chtělo hodně slušnej set up, aby mi to zkrátilo dráhu. _________________ ,,Zajdi si na nekterou diskodeku nebo neco podobnyho. Tam ti bude nakej kickbox na nic, az te kopne patnactiletej smrad do kouly"
Založen: 18.6.2007 Příspěvky: 532 Bydliště: Slovakia PO votes: 5
Zaslal: Thu May 08, 2008 9:05 am Předmět:
cha cha napsal:
Pokládáš činku při benchi maximálně těsně pod prsa, ne ?
Myslím, že z hlediska dráhy je při tomhle stylu benchování výhodnější nadechnout do hrudníku...
Belly breathing u mě znamená, že se mi sice nafoukne břicho, ale teda podstatně níž, než kam jsem vůbech schopnej položit činku.. na to už by to myslím chtělo hodně slušnej set up, aby mi to zkrátilo dráhu.