Stránka 11

Je tenhle jídelníček ok?

PříspěvekNapsal: 20 bře 2017 22:22
od jesusacek
Čau, chtěl bych se zeptat jestli tenhle jídelníček je v pořádku popřípadě nějaké rady co byste přidali a co ubrali.

Snídaně - 50 - 80g Ovesné vločky s mlékem + bílky ( z 2 až 3 vajec)
Svačina - Tvaroh nízkotučny + 100g celozrnného chleba a nějaké to ovoce (tvaroh třeba osladit)
Oběd - 100 až 150g hovězího/kureciho/krutiho masa + 200g rýže/brambor + zelenina
odpolední svačina - Cottage/ochucený jogurt/polovina tvarohu + 50g celozrnný chleba (zase třeba dochutit kakaem/marmeládou)
Večeře - 120g masa + 100g brambor/ryže + zelenina
2. večeře - Nízkotučný tvaroh (dochutit)
*někde mezi jídla dávám ještě lžičku arašídového másla

Váha 68 kg
Věk 17
Výška 176 cm

Trenuji 3x týdně (full body). Chtěl bych nabrat nějaké svaly s minimem přibrání tuku.
*Do posilovny chodím 4-5 měsíců, ale jidelníček jsem začal řešit až teď.

Re: Je tenhle jídelníček ok?

PříspěvekNapsal: 20 bře 2017 22:39
od Radek123
Ahoj
Na snídani si dej celé vejce. V jídelníčku potřebuješ mít i tuky.
Na svačiny bych vyhodil tvaroh. Nahradil bych ho tvrdým sýrem nebo kvalitní šunkou popřípadě obojím. Tvaroh je docela nekvalitní bílkovina.
Po cvičení si dej větší porci masa a větší množství sacharidu.
Tvaroh na noc klidně ponechej, ale není to úplně třeba.

A pro informaci rýže 100g má cca 80g sacharidů a brambory 100g má cca 20g sacharidů. S tím je třeba v jídelníčku počítat.

Fullbody je super zaměř se na vícekloubové základní cviky.

Ahoj

Re: Je tenhle jídelníček ok?

PříspěvekNapsal: 20 bře 2017 22:57
od jesusacek
Jo super, díky. Takže tvaroh na svačiny nahradit hádám že kvalitní 90+% šunkou nebo plátky tvrdého sýra, eidam třeba? A k té rýži já myslel uvařené, takže by to mělo být něco kolem 40g na 100g uvařené rýže. Po tréninku dávám jeste banan a +-40g proteinového nápoje. Mezi dny mám jeste fotbal takže nohy zase tak moc nezatěžuji, nechci se odrovnat. Díky moc :)

Re: Je tenhle jídelníček ok?

PříspěvekNapsal: 21 bře 2017 13:02
od Radek123
Šunka stačí 80+% (dle toho jak si na tom finančně). Eidam taky v klidu. Ještě může být vejce, tuňák. Hlavně ať ti to chutná a nejíš to samé dokola.
Vše se počítá za syrového stavu - rýže maso cokoliv.....
Toho proteinu po tréninku ti bude stačit okolo 25-30g když vážíš 68kg. Větší množství je zbytečné.
To samé platí o množství plnohodnotných bílkovin na den stačí okolo 1,5g na kg. Zbytek stejně nezužitkuješ.
Ty dřepy a MT bych stejně zařadil. Pořád je lepší např. odjet 3s MT a 3s dřepů než na strojích 10s....
Pokud máš o víkendu zápasy tak před zápasem sniž váhy a dej si lehčí trénink. Ale pondělí středa bych se toho nebál.
Třeba v pondělí zařadit několik serií MT a středa dřepů.
Ale je to na tobě.... :-)

Ahoj

Re: Je tenhle jídelníček ok?

PříspěvekNapsal: 21 bře 2017 22:40
od jesusacek
Super děkuji moc, dneska jsem dokoupil nějaký ten olivový olej, bile jogurty a chia semínka :) Ted mám v jidelniceku +- 165g bilkovin, 230g sacharidu a 50-60g tuku. Je to oke? A jeste bych se chtěl zeptat, je vpohodě zaradit třeba k té odpolední svačině nebo i k večeri a obědu na doplnění sacharidů knackebroty?